Review pembaca Novel Nufah

Bertemu kembali... 
Inshaallah selepas ini blog ini akan kembali aktif dengan entri-entri terbaru tentang novel dan ebook. 



Nufah telah berada di pasaran sejak hujung Disember 2020. Alhamdulillah sambutan pembaca sangat menggalakkan. Cetakan pertama habis terjual. Sehingga kini novel Nufah telah terjual lebih dari seribu naskhah. Ebook juga telah terjual lebih 200 copy PDF. Saya dalam proses memasukkan ke dalam portal https://www.e-sentral.com/ iaitu kedai ebook Malaysia. 

Di sana juga ada ebook saya yang lain iaitu 

1. Uncle Doktor, Nak Tak Jadi Papa Niny? (klik di sini untuk pembelian)



2. Cherating in Love (ezine) (klik di sini untuk pembelian)


Ebook Nufah akan menyusul tidak lama lagi di sana.

Saya kongsikan review pembaca yang telah membaca novel ini. 





Antara review-review yang telah saya dapat. 

Saya dah baca..dah tak boleh berhenti plak. Best sangat. Tajuk nampak biasa saja, tapi isi ceritanya, superb! Hantu2 novel semua.. Kalau korang tak dapat novel ni memang rugi.. –Jam Jas

Alhamdulillah... Dah habisss baca😂 suka sangattttt. Thumb up👍👍👍 untuk puan penulis😂. Dari mula baca rasa tak nak letak😂kalau letak rasa rugi. Nanti asyik teringat kat sean🤣. Sean yang sangat caring n gentleman, sangat sesuai untuk nunu😘.  Suka- suka sukaaaa🤣 jalan cerita yang tak meleret dan flownya sangat cantik.. Sangat tidak membosankan. Terima kasih sis untuk karya terbaharu ini dan memang tidak menghampakan😍. Moga sis dapat menghasilkan karya2 yang terbaik dimasa akan datang dan moga terus sukses dalam penulisan😘😍🌹🌹 -Zu Nani

Best sangat2. Semalm saya ulang baca pagi.. Tak jemu. Sean yg sweet, Nufah yg tabah, memang terbaik novel ni.. Hasil karya sis, Bagi saya la, ni la yg paling saya suka. Walau tak semua saya ada karya-karya sis. Yang ni la paling best ...... –Ros Saiful

Shima Rostam dah habis baca. Best sangat. Beribu bintang ku bagi. Keep it up 😘 -LadyKeira Zachary

Memang tak rugi beli. Awesome. The best novel. I like – Rieta Abdullah

Best.. 👍👍🥰🥰3x ulang baca.. tahniah penulis Shima Rostam – Juliyawati

Memang awesome citer ni. Bertuahnya dpt en hubby mcm Sean. Ibu jatuh cinta bergolek² dgn watak Sean❤️❤️❤️ - Zyanne Alli




Pesan Puan Penulis Hidup ini terlalu singkat untuk dipersiakan. Jadi bacalah perkara yang bermanfaat. Semoga kebaikan yang diperolehi di sini dapat dikongsikan bersama. Hidup baik-baik. Islam itu Indah. Membaca jambatan Ilmu.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 7

Bila Aku Bukan Dia (Novel terbaru Shima Awang)

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 6