Terbaru Ebook, Raya Datang lagi.

Assalamualaikum dan Salam sejahtera semua... 

Maafkan tak update dalam seminggu ni. Sibuk dengan tugasan lain.. 
Tapi pagi ni saya nak sampaikan berita gembira, patut minggu lepas lagi dah update tapi kita bagi ruang kepada penulis lain dan team Love Novel up promosi dulu.


Ini dia projek di bawah Love Novel Publishing bersama dengan rakan-rakan penulis. 


Ebook Raya ada 3 Volume , Jom kita Intai penulis-penulis dlm setiap volume :- 

PENULIS E-BOOK RAYA DATANG LAGI VOL 1
🌻 LYNN SAFIYA 
🌻 SHADHIA
🌻 ARSYA AISYA
🌻 ACIK ZAZA
🌻 LUVIS EIJA

PENULIS E-BOOK RAYA DATANG LAGI VOL 2
🍁 YUMI HYRA
🍁 SHIMA AWANG πŸ‘ˆ saya (tajuk Ramadan Tiba) 
🍁 ISMEANA NUR
🍁 FATIN NABILA
🍁 AEIN DHIYAUDDIN

PENULIS E-BOOK RAYA DATANG LAGI VOL 3
🌺 MIA AZWARI
🌺 SUHAILA RASHID
🌺 ARSYA AISYA
🌺 WANI HUSNA
🌺 FAZILA ADAM
🌺 EYRA SHAZLEYRA

Medium penghantaran ? mcm biasa la , uolss boleh pilih antara 2 medium ini 

πŸ‘‰Email 
πŸ‘‰Whatapps


Tak nak beli kombo pun boleh.. Setiap satu berharga RM19 (harga promo sehingga 30 Jun 2021) Selepas tempoh promo harga asal RM22 sebuah. macam di bawah ni. 
Karya saya ada di vol. 2. 



Kisah siapa yang saya tulis? 
Korang baca tak novel saya di bawah penerbitan Love novel? 
Cinta Asma & Ferhad
Cinta Si Adik Manja (Hisyam & Nur)
Aku Bukan Penggoda ( Aizat & Zura) 

Dalam Raya Datang lagi ni saya tulis kisah mereka, kesinambungan dari novel-novel tersebut. Agak panjang juga cerpen dalam ni leih kurang 15k perkataan) Kira NOPEN (Novel pendek atau mini novel ) laa kan 

Untuk next entri saya akan up teaser untuk cerita saya dalam ni.. Inshaallah tidak rugi beli, semua kisah dalam ke tiga-tiga volume ini menarik dan best belaka.  




Pesan Puan Penulis Hidup ini terlalu singkat untuk dipersiakan. Jadi bacalah perkara yang bermanfaat. Semoga kebaikan yang diperolehi di sini dapat dikongsikan bersama. Hidup baik-baik. Islam itu Indah. Membaca jambatan Ilmu.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 7

Bila Aku Bukan Dia (Novel terbaru Shima Awang)

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 6