Ebook Shima Awang / Shima Rostam

Assalam dan salam tengahari...
Saya belum sempat nak update cerita lagi di dalam blog ini.. Inshaallah kita mulakan minggu depan... 
Akan ada cerita bersiri di sini dan habis dekat sini. Ada juga yang akan dibukukan nanti.

Oppss.. sebelum itu kalau berminat hendak membaca karya saya. boleh dapat di shopee dan juga ebook di e-sentral.com 

Boleh lihat videonya di sini... 


Dan juga... lupa pula nak bagitahu.. ebook NUFAH sudah berada di e-sentral.com. 
Boleh dapatkan di sini.. 


Pesan Puan Penulis Hidup ini terlalu singkat untuk dipersiakan. Jadi bacalah perkara yang bermanfaat. Semoga kebaikan yang diperolehi di sini dapat dikongsikan bersama. Hidup baik-baik. Islam itu Indah. Membaca jambatan Ilmu.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 7

Bila Aku Bukan Dia (Novel terbaru Shima Awang)

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 6