Saya kembali ke dunia blogger.

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua..




Beberapa hari tanpa sebarang entri terbaru, sebetulnya saya masih lagi dalam proses menyusun jadual entri untuk blog ini.

Alhamdulillah.. selepas bertahun-tahun memohon adsense akhirnya diluluskan juga. Terima kasih blogger walaupun masih belum ada pendapatan di sini namun inshaallah akan datang kita akan realisasikan. 

Keutamaan content di blog ini adalah cerita-cerita yang saya tulis dan juga inshaallah saya cuba memberi peluang kepada penulis-penulis lain yang ingin ceritanya diterbitkan di sini. Akan datang.. jika ada yang ingin mencuba menceburkan diri ke dunia penulisan, segan dan tidak tahu di mana hendak bermula, boleh bermula di sini. Yang berminat boleh menghubungi saya melalui whatapps dan juga email shima.rostambs@gmail.com 
 
Akan datang saya akan up entri untuk ebook terbaru saya.. masih lagi dalam proses.. Inshaallah.. akan keluar secepat mungkin..

Salam sayang... 


Pesan Puan Penulis Hidup ini terlalu singkat untuk dipersiakan. Jadi bacalah perkara yang bermanfaat. Semoga kebaikan yang diperolehi di sini dapat dikongsikan bersama. Hidup baik-baik. Islam itu Indah. Membaca jambatan Ilmu.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 7

Bila Aku Bukan Dia (Novel terbaru Shima Awang)

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 6