Review 5, Aku Bukan Penggoda

Oleh Shikin ZS



Tamat satu lagi novel pbakl 2019. #NovelKeLapanyang saya KIV ulasannya 😂. 


Aku bukan penggoda. 

Kerana tamak, nyawa tidak berdosa menjadi mangsa. 
Ada kehidupan yang musnah. 
Ada yang kehilangan. 
Ada yang menderita sehingga menjadi dendam. 
Kerana itu juga Baizura ada misi yang harus dia jayakan sebelum dia mampu senyum bahagia bersama insan yang dicintai. 
Adakah hutang darah dibayar dengan darah atau kemaafan yang menutup segala kedukaan dan kebencian? 
Sila beli dan baca 😊. 


Komen saya.... 

Saya suka novel ni. 
Cerita yang pada saya best, konflik sederhana tak terlalu berat. 
Watak heroin yang "bebas laku" tapi masih behave menjadikan dia bukan typical heroin yang perfect. 
Hero yang pada saya sweet walaupun tak bermadah puitis 😆. 
Paksu yang hot dengan kawan baik yang pada saya, setiap novel yang heroin ada bff memang saya suka.
Yang jenis tak tikam belakang kawan la 😂. 
Tahniah penulis dan publisher. 
Boleh perbaiki lagi penulisan menjadi lebih baik dan lebih banyak pengajaran dalam cerita.


Saya tak friend Fb dengan penulis jadi saya tag publisher nya ya 😆 . Penerbitan Lovenovel II

Notes : Terima kasih Shikin untuk ulasan ini. Semoga teruskan usaha menyokong penulis ya... 😊😊


Pesan Puan Penulis Hidup ini terlalu singkat untuk dipersiakan. Jadi bacalah perkara yang bermanfaat. Semoga kebaikan yang diperolehi di sini dapat dikongsikan bersama. Hidup baik-baik. Islam itu Indah. Membaca jambatan Ilmu.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 7

Bila Aku Bukan Dia (Novel terbaru Shima Awang)

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 6