Review 1 - Hati Yang Kau sakiti

Sebenarnya dah banyak review di dalam FB. tetapi saya tak update kat sini. Nanti saya kena cari semula review itu semua dan update kat sini.( bila ada masa ya). Novel ni terbit pada Januari 2018. Dah setahun lebih berada di pasaran. Jadi pada mereka yang belum memiliki novel saya ini, dapatkan di kedai buku berhampiran ataupun secara online dengan seller-seller online juga penerbit Anaasa ya.

Oleh Chik Ma



Pestaim bc karya penulis ni..pabila si gadis punya hati sedingin ais..apa rs?jenuhlah si jejaka nk pujukkan..ada langau 2-3 org tp ditepis dgn jayanya...langau pulak jenis seksi dan menggoda mujur la lelaki ni tk pandang pun..dan pengajaran buat suami jaga hati isteri..mesti pandai pujuk dan bersabar dgn kerenah isteri..yg pasti jgn cuba2 nk pasang yg lain..dan perempuan yg obses nk balik semula ke pangkuan kekasih..jgn guna ilmu hitam sbb padah akibatnya..byk pengajaran terselit dlm novel ini๐Ÿ˜utk kita teladani dn jadikan sempadan bg menghadapi kehidupan yg sgt mencabar ini..so tahniah๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ buat puan penulisnya dik Shima Rostam..berbaloi2 baca dan masuk dgn jiwa akak.tahniah juga buat anaasa publication krn terbitkan sebuah karya yg menarik ini utk dibaca..

Cc:dik Shikin ZS cerita ni mmg best๐Ÿ˜๐Ÿ˜Š๐Ÿ‘

#Nextnovelramadandahdatang✌
#ABCkitabcnt

Notes.. Terima Chik Ma.. Pertama kali baca karya saya dah jatuh cinta. boleh beli novel-novel saya yang lain ya.

Pesan Puan Penulis Hidup ini terlalu singkat untuk dipersiakan. Jadi bacalah perkara yang bermanfaat. Semoga kebaikan yang diperolehi di sini dapat dikongsikan bersama. Hidup baik-baik. Islam itu Indah. Membaca jambatan Ilmu.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 7

Bila Aku Bukan Dia (Novel terbaru Shima Awang)

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 6