Review 4 Aku Bukan Penggoda

Oleh Ibu Zyanne Alli

Done mengulangkaji novel2 ni... Tidak mengecewakan. Setiap novel mempunyai kekuatan tersendiri. Tahniah kpd cik penulis Pena Kayu
Shiroe Sherry
Shima Rostam A.k.a Shima Awang

Kesemua novel ni superb sesangat... Dah bc Namaku Khadijah wajib baca Diari Jiwa sbb berkait rapat.. Baru le tau apa kesudahan kisah Fahri.

Secret Love novel yg santai... Ibu suka blh senyum2 bc... Mcm syok sendiri plak. Ulat taik pn xde le melampo sgt bg kita pny blood go upstairs smp xleh turun...

Aku Bukan Penggoda penulis bijak menggarap cerita ni bg betul2 interesting nk bc smp habis. Teka teki akn terjawab di akhir cerita.
Well done kepada semua penulis2 hebat ni... Mcm mana le korg blh dpt idea buat citer2 ni ehhh....

"MAJULAH NOVEL UNTUK NEGARA"

#kupencintanovel
#wajibbelinovelni
#recommended

Notes.. Terima kasih ibu untuk review ini.. Semoga ibu sentiasa menyokong karya-karya saya dan penulis-penulis lain...


Pesan Puan Penulis Hidup ini terlalu singkat untuk dipersiakan. Jadi bacalah perkara yang bermanfaat. Semoga kebaikan yang diperolehi di sini dapat dikongsikan bersama. Hidup baik-baik. Islam itu Indah. Membaca jambatan Ilmu.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 7

Bila Aku Bukan Dia (Novel terbaru Shima Awang)

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 6