Sesi bertemu pembaca PBAKL 19

Assalamualaikum dan selamat tengahari..

Sabtu dan Ahad lepas saya telah turun bertemu dan beramah mesra dengan pembaca saya di reruai Penerbitan Love novel dan juga penerbitan Anaasa.

Ini saya kongsikan gambar-gambar yang sempat dirakamkan.



Bersama Zura dan Kak Syimah.

Lupa nama, maaf ya kak...


Sesi hari sabtu.. 


Hari sabtu juga, bersama Kak Niny, Kak Yong Rose dan juga bos LNP Kak Lid. 

Sesi hari ahad, bawak bodyguard kecik.. bersama staff LNP

Pesan Puan Penulis Hidup ini terlalu singkat untuk dipersiakan. Jadi bacalah perkara yang bermanfaat. Semoga kebaikan yang diperolehi di sini dapat dikongsikan bersama. Hidup baik-baik. Islam itu Indah. Membaca jambatan Ilmu.


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 7

Bila Aku Bukan Dia (Novel terbaru Shima Awang)

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 6