Aku Bukan Penggoda- Novel Terbaru

Cantikkan cover?

Ini adalah novel terbaru saya. Telah terbit sempena Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2019 (PBAKL19) atau beli online di www.lovenovel.com.my atau di kedai-kedai buku berhampiran selepas pesta buku nanti.. 

Sebenarnya ini adalah novel bersiri yang pernah dipostkan di dalam blog ini. Saya tahu ramai follower Zura dan Aizat ini kan? Jadi jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan novel ini di pesta buku yang sedang berlangsung sekarang. Boleh dibeli dengan harga diskaun menarik di sana. 

Blurb

Dek ketamakan duniawi, satu kemalangan yang dirancang meragut beberapa nyawa tidak berdosa. Dek cemburu dan dengki sebuah kepercayaan dikhianati. Kerana dendam yang tersimpan lamanya, Puan Aminah telah merancang dengan teliti untuk merampas kembali hak anak, cucu dan insan yang tidak berdosa.
“Pastikan tahun depan juga syarikat tu jatuh ke tangan kita. Tengku Yahya dan Nik Rashid harus terima balasan atas setiap perbuatan mereka!” -Puan Aminah

Baizura...gadis berdikari, cantikdan sifatnya yang sangat ramah mengundang fitnah daripada pelbagai pihak. Dia punya aura tersendiri. Dituduh penggoda dan gadis yang tidak bermaruah kerana hubungan mesra di antara dia, Aizat dan Zamri. Namun, kerana tanggungjawab dan patuh dengan arahan neneknya, dihadap segala tohmahan dan sanggup mengetepikan cinta sejatinya.

“Tak apa. Lagipun rugilah Uya, tak boleh kumpul pahala free.” - Baizura

Aizat… demi cinta, kasih dan dendamnya, dia sanggup mengambil alih beban yang tergalas di pundak gadis kesayangannya. 

“Saya sangat cintakan Uya. Biar saya ambil alih tanggungjawab tu.” - Aizat

Segalanya terpaksa dikorbankan demi menjayakan rancangan yang diatur Puan Aminah. Sebuah rahsia indah terpaksa disimpan daripada pengetahuan orang sekeliling. 

Nik Rizal… lelaki kacukan Arab yang senantiasa berhidung tinggi dan perasan bagus. Menabur fitnah terhadap Baizura kerana tidak membalas cintanya. Namun di sebalik fitnah itu, dia tidak tahu kebenaran hubungannya dengan Baizura. 

Apakah hubungan sebenar antara Baizuradengan Nik Rizal? Bisakah segala rancangan yang diatur Puan Aminahberjaya dilaksanakan? Berapa banyakkah pengorbanan yang terpaksa dikorbankan demi menjayakan rancangan itu? Adakahdipenghujungnya pengorbanan Baizura dan Aizat berbaloi?

KAPSYEN:
Kerana cintaku hanya satu...


Pesan Puan Penulis Hidup ini terlalu singkat untuk dipersiakan. Jadi bacalah perkara yang bermanfaat. Semoga kebaikan yang diperolehi di sini dapat dikongsikan bersama. Hidup baik-baik. Islam itu Indah. Membaca jambatan Ilmu.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 7

Bila Aku Bukan Dia (Novel terbaru Shima Awang)

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 6