Bukan Sekadar Mimpi


Prolog

Mimpi tentang aku dan dia.

Pertemuan itu sangat manis seakan realiti.

Dia yang aku temui menghadirkan rasa ingin menyintai

Dia, lembut suara meresap ke dalam jiwa.

Dia yang melontarkan seribu rasa ingin memiliki.

Dia yang hadir dalam mimpi..

Bukan sekadar mimpi.

Bahkan ia satu impian yang perlu direalitikan.

Dia,

Akan kucari sehingga jumpa.

Kerana bersamanya aku merasa indahnya cinta

Mimpi ooo mimpi

Bukan sekadar bayangan ilusi

Dia.. Mimpi yang pasti.

Wujudnya ku nanti.

Dia...

Mimpi bukan sekadar mimpi..

Wujudnya ku nanti.









Boleh follow pages penulis di facebook https://www.facebook.com/fantasiceritakudotcom Instagram; shima.rostambs Jika sukakan cerita di sini boleh share link di medsoc masing-masing.. Terima kasih di atas sokongan.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 7

Bila Aku Bukan Dia (Novel terbaru Shima Awang)

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 6