Selamat Tahun Baru 2022



Assalamualaikum dan salam sejahtera semua... 
Maaf kerana lama tidak bersiaran. Inshaallah tahun 2022 ini saya cuba untuk kembali aktif berblog. Sebenarnya rindu sangat zaman berblog dulu. Hari-hari menulis dan berkongsi cerita. Tapi itulah sejak ada facebook, instagram bertambah pulak tik tok ni saya jadi terlalai sikit dan meninggalkan blog ini. 
Padahal di sinilah rumah pertama saya, tempat mulanya saya meneroka dunia tanpa sempadan ini. 
Bermula tahun 2008 hingga 2022, blog ini telah berusia 14 tahun. Kalau manusia dah remaja. Memang telah lamakan?
Tapi itulah seiring dengan masa, dari berusia 20an dan sekarang menjejah 40an, sepatutnya banyak yang saya kongsikan di sini. Tapi ada banyak jugak yang telah saya privatekan. Walaubagaimanapun, tak apa selagi saya boleh menulis,  selagi itu blog ini tetap ada. 
 
Hari ini telah 4hb Januari 2022, bererti telah 4 hari kita meninggalkan 2021. Tak banyak yang saya capai dalam tahun 2021. Kerana 2021 banyak menguji emosi dan fizikal saya. Sometimes rasa down sangat, very tired mentally. Bila emosi dan mental terganggu secara fizikal juga turut terganggu hingga di akhir tahun, saya fikir cukuplah saya berfikir demi orang lain. Cukup untuk saya melihat dan menilai setiap perbuatan saya sebelum ini. 

Saya perlu berfikir demi diri sendiri tanpa perlu menjaga hati orang yang tak pernah sedikitpun menjaga hati saya. I need to stop that thing. Kesihatan diri perlu diutamakan. Jadi untuk tahun 2022 saya mahu fokus pada syarikat penerbitan saya dan terus menghasilkan karya-karya baru. 

INshaallah tahun ini blog akan lebih meriah dari tahun sebelumnya. xoxo... 

Boleh follow pages penulis di facebook https://www.facebook.com/fantasiceritakudotcom Instagram; shima.rostambs Jika sukakan cerita di sini boleh share link di medsoc masing-masing.. Terima kasih di atas sokongan.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 7

Bila Aku Bukan Dia (Novel terbaru Shima Awang)

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 6