Aiskrim batang

Haaa...
Rasanya ada entri sebelum ni sata cerita pasal aiskrim batangkan?
Aiskrim orang kampung
Aiskrim bajet
Dan tentu sekali puas hati makan.
Satu jug air bandung (1 liter) saya dapat 8 batang. Kopi susu pun sama jugak.
Last sekali aiskrim kacang hijau. Ambil masa sikit sebab saya kena masak bubur kacang hijau ( buat manis sikit) kena tunggu sejuk then blender. Barulah sesi buat ais krim. Alaaa.. beli je plastik aiskrim panjang tu.
Aiskrim kopi susu permintaan suami.
Aiskrim bandung, saya nak makan
Tapi gerenti orang lain yang habiskan aiskrim ni.
Aiskrim kacang hijau memang selalu saya buat.
Anak saya suka aiskrim. Selamat tanpa bahan pengawet.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 7

Bila Aku Bukan Dia (Novel terbaru Shima Awang)

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 6