Pre Order Kombo Trio Mimpi (ebook) dibuka

Assalamualaikum dan salam sejahtera... 
Saya nak kongsikan berita gembira... 
Alhamdulillah 3 ebook saya telah pun dibuka untuk jualan... 

Kombo trio Mimpi ini ada 3 buah ebook.. 

Pertemuan itu,
Kembalinya Cinta Ramadan 
Bukan Sekadar Mimpi. 

PRA TEMPAHAN telah dibuka mulai 3 Jun sehingga 17 Jun 2022.
Diskaun yang sangat berbaloi untuk anda memiliki ke tiga-tiga ebook ini... 

Untuk pembelian sila layari kedai online saya 


Blurb Bukan Sekadar Mimpi 

K-Pop, menjadi kegilaan para remaja di seluruh dunia. Azim juga tidak terkecuali. Dia sangat meminati K-pop, sehinggakan boleh menari seperti mereka. Idolanya, tentulah grup paling top dan hit sekarang; Hot-5.

Al-kisahnya, dia telah memuat naik video ke dalam TikTok. Dan videonya mendapat perhatian ahli grup Hot-5. Sejak itu, mereka mula menjadi sahabat dalam talian.

“Siapa tu?”

“Kak Anna.”

She’s single?”

“Yes ... and available.”

Manalah Anna tahu dia menjadi topik hangat perbualan antara Azim dan ahli grup Hot-5.

Peluang berjumpa tiba apabila kumpulan itu membuat persembahan di Kuala Lumpur.

“Kak Anna pandai masak tak?” - Dan Kim, si kaki makan.

“Sebut je apa nak makan, semua boleh.” - Azim.

Dalam diam, Anna menjadi perhatian istimewa Jinyung, ketua kumpulan itu.

“Awak seorang gadis yang kuat dan tabah. I like you, Anna. Saya harap Anna pun sukakan saya.” – Jinyung.

Hati Anna juga tertawan dengan pemuda Korea itu, namun dia sedar akan realiti. Dunia mereka jauh berbeza. Mana mungkin mereka akan bersatu. Bagi Anna, ianya bagaikan mimpi.

Bagaimanakah kesudahan kisah mereka?


Blurb Pertemuan itu

Walaupun aku tidak ingin mengakui, Pertemuan itu, berbekas di hatiku.

Pertemuan tidak sengaja di taman ketika aku menjadi bridesmaid kawan baikku untuk outdoor shooting merupakan titik permulaan kisah aku dan Daud.

Nama klasik tapi tidak seklasik tuannya, tegap dan tampan juga pembuli nombor satu aku di pejabat.

Hubungan kami sentiasa panas. Ada saja aku tidak berpuashati dengan sikapnya walaupun dia adalah bosku. Dari benda kecil boleh jadi besar buatku, sehinggalah aku tercedera ketika mengikutnya ke tapak projek.

“Saya boleh jalan sendirilah. Tak payah nak dukung-dukung,”  aku membentak geram.

Tapi sebaik sahaja kaki menjejak simen, aku meraung sakit.

“Haaa tau  pun sakit. Itulah pengajaran untuk orang yang degil. Orang yang perasan tak sakit padahal dia sakit,” dia menyindirku.

Dia, takkan senang hidup kalau sehari tidak menyindirku.

Geram!

Benci!

Tapi kenapa setelah dia tiba-tiba hilang, aku hilang punca?

Kenapa?

Ke mana Daud pergi? Nak tahu baca sampai habis kisah ini.



Blurb Kembalinya Cinta Ramadan 

rasakan saat dia disapa oleh Wardah yang perlukan bantuan. Pertemuan pertama di perkarangan masjid membuatkan Hariz yakin jodohnya telah pun muncul.

Jadi dia mengambil kesempatan itu untuk berkenalan dengan Wardah. Sengaja mencari peluang untuk berbuka bersama gadis itu. Seminggu berkenalan, Wardah tiba-tiba menghilang tanpa dapat dikesan. Hariz penasaran.

Tiga tahun berlalu, tempoh epidemik Covid 19 membataskan pergerakan seluruh dunia. Namun nama Wardah tetap bertakhta di hati Hariz. Dia yakin suatu hari nanti mereka akan dipertemukan kembali.

Ramadan tiba lagi. Kali ini semua orang teruja menyambutnya kerana sudah dua tahun tidak dapat menghayati bulan penuh berkah ini. Hariz juga tidak ketinggalan. Dia dipaksa untuk berpuasa dan beraya di kampung oleh tok ayah dan mak ajinya.

Rupanya paksaan itu ada agenda yang tersembunyi.

“Adah tu awek kamu masa kecil dulu.” -Mak Ngah.

“Kamu cakap bila besar nanti nak kahwin dengan Adah.”-  Mak Aji.

Hariz pening. Jejak sahaja kaki kat kampung nama Adah itulah yang dilagukan oleh Mak Aji. Cerita zaman dahulukala juga dihikayatkan.

Adah pandai masak,  jahit baju, rajin tolong kemas rumah. Semuanya  cerita tentang Adah . Pendek kata Adah ni calon cucu menantu pilihan mak aji.

Jadi di mana letaknya Wardah di hati Hariz.

Harus dilupakan ke?

Tapi kenapa saat Hariz memandang Adah, rindunya luruh?

 Adah pulak pelik, siapa lelaki ini? Mereka pernah kenal ke?

Apa jadi bila Hariz berubah hati dari Wardah ke Adah?

“On mak aji.” -Hariz

 

Nak tahu kisah mereka selanjutnya, kena baca ebook ini.



Boleh follow pages penulis di facebook https://www.facebook.com/fantasiceritakudotcom Instagram; shima.rostambs Jika sukakan cerita di sini boleh share link di medsoc masing-masing.. Terima kasih di atas sokongan.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 7

Bila Aku Bukan Dia (Novel terbaru Shima Awang)

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 6