Review 7 Aku Bukan Penggoda

Oleh Aida Fariz




58 / 2019
Speechless!!!
Cerita ni betul2 mencabar otak aku rasanya 😜
Kalau x faham susur galur keluarga watak boleh buat kita blurrr...
Jadi masa baca kena relax dan tenang, x mau gopoh2 😎😎😎
Banyak watak sampingan dalam novel ni. So kena baca dan hadam betul2 supaya x tetinggal kereta api 😜😜😜
Watak utamanya tentulah Aizat dan Zura.
Arggghhh!!! Aku suka sangat attitude Zura. Dia gedik tapi pada orang yang tertentu saja tau...
Sampai boleh menimbulkan spekulasi 😅😅😅
X kurang juga dengan si Aizat ni, walau serius dan beku tapi bila dengan Zura dia berubah jadi sweeeettt 😍😍😍
Watak jahat pun ada juga.
Tiga serangkai Tengku Lily, Hasya dan bapak segala celupar yang mengada2 Nik Sooraya 🤮🤮🤮
Di sebalik kisah cinta Aizat dan Zura ada dendam yang belum terbalas.
Tapi kasih sayang yang Aizat curahkan buatkan Zura kembali pada fitrahnya 😊😊😊
Masa Tengku Lily melawat pusara daddynya buat aku mengalirkan air mata... sedih 😭😭😭 yalah kan kita ni manusia semua ada khilaf dan syurga itu dipenuhi dengan pendosa yang bertaubat. Siapalah kita nak menghukum manusia...
Mak Tok...
Punya keluarga besar yang saling menyayangi.
Walaupun Hakim Lee sedikit terkilan dengan si mak tok ni, tapi Zura dapat handle semuanya dan sekali gus membahagiakan semua pihak.
Zura x tamak dan lebih mementingkan ikatan kekeluargaan. 😘😘😘
Cuma... haaa... cumaaaa... 😱😱😱
Aku x puas sebab kisah si Zura tu x dipanjangkan sampai dia bersalin...
Aku nak jugak tahu jantina dan nama anak Aizat dan Zura ni... kahkahkah boleh gitu?😄😄😄

Komen Saya : Terima kasih Aida.. Dapat lagi review ni membuatkan saya senyum sorang-sorang... Heheh nak juga kisah selepas Zura ada anak eh? kita tunggu... Ada ilham muncul saya tu SE ya... 


Pesan Puan Penulis Hidup ini terlalu singkat untuk dipersiakan. Jadi bacalah perkara yang bermanfaat. Semoga kebaikan yang diperolehi di sini dapat dikongsikan bersama. Hidup baik-baik. Islam itu Indah. Membaca jambatan Ilmu.

Ulasan

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 7

Bila Aku Bukan Dia (Novel terbaru Shima Awang)

Bila Aku Bukan Dia -Teaser 6